my Friends

click2 laaaa

Wednesday, February 3, 2010

dreams...

kalo ikut wiki die ckp A dream is a succession of images, thoughts, sounds, or emotions passing through the mind during sleep.
tp bagi aku, dream ni maksudnyer impian.setiap org de impian kan?tipu la kalo xde.x besar pon, mst de gak terpikir.slalu org melayu, cakap berangan.nape tibe2 aku ckp psl impian? mayb sbb impian aku dh makin jauh kot.dh nk hampir padam dh pon. aku bru jer pas tgk cter tooth fairy.die kate dreams r good.but to me, no.dreams cume bg harapan melangit n tinggal harapan.bila tersedar, bru la terasa bodohnya mempunyai angan2.dreams juga kadang blh dikatakan janji.kter berjanji ngn diri sndri will achieve dis n that.tp, adakah kiter berusaha utk menunaikan janji itu?jika jawapannya adalah tidak, maka dreams akan tetap tgl dreams.maka, dengan itu, ak x mau tido lagi.ak x mau de dreams lagi.jgn ckp lg ngn aku psl pape dreams.WAKE UP! tu yg terbaik..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers