my Friends

click2 laaaa

Monday, June 7, 2010

SelAmat Hari LahiR..

salam semua. semalam pas cuba melelapkan mata, tiba2 alarm telefon berbunyi. pelik! seingat aku, aku xde pulak set pape alarm utk tengah malam ni. bila aku belek-belek telefon aku, baru perasan. oh, hari lahir seorang hamba Allah rupanya. satu ketika dulu, aku pernah berkawan rapat dengan hamba Allah ni. tapi disebabkan masalah komunikasi, hubungan kami jadi renggang. apatah lagi, memang sejarah persahabatan aku dengan die, memang tidak seindah orang lain. dulu, aku memang marah sangat dengan dia. dah lama2 ni, perasaan marah tu dah ilang. cume untuk berbaik seperti dulu, aku sendiri tak pasti adakah itu mampu dijadikan realiti. kadang aku kesian pada dia. aku tak pasti orang sekeliling yang berkawan dengan dia tu, adakah kerana btol-btol ikhlas atau kerana menjaga kepentingan diri sendiri sahaja. apakah perlu aku untuk mengambil tahu kan? apa pon, aku harap dan doakan semoga dia bahagia dengan hidupnya. selamat hari lahir.. blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers