my Friends

click2 laaaa

Thursday, March 5, 2009

pening dan bengang!!!

ak dpt news yang menyakitkan ati arini.xtau cmner nk deal.tgh menyabarkan diri la nih.i hate that guy.hate him so much smpi xtau nk describe cmner.well, tahniah la berjaya menyakitkan ati aku yg x bersalah nih.pe yg die nk cube buktikan??igtla..bile kte buke pekung di dada, lama kelamaan bukan simpati yg kte akan dapat.tu akan wat org menyampah jer sbb evidence2 kejahatan ko konfem akan terbongkar.so, tunggu dan lihat je la.ak nk tgk sampai ble ko bley bertahan.ko pikir pompuan xleh idup tnp ko ke?dun worry la beb,if laki cm ko, berlambak kt luar tu.malah yang lebih baik pon ade.nsib baik sayang ak x mcm ko.ko mmg x pernah blaja dr kesilapan dulu kan.ko pikir ko sorg jer btol kan.bler ak compile kan cter2 yg ko story kat org2 yg berlainan, nape cter2 tu bercanggah ek?mn satu yg btol nih??ko nk tutup pekung ko ke?x yah la susah2, lambat laun org akan tau jugak..well, to ****, slamat berjaya ngan new life ko.ak nk tgk berapa lama ko akan bertahan dan ak hanya akan ketawa jer bile tgk kesusahan ko nanti..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers