my Friends

click2 laaaa

Wednesday, January 6, 2010

swimming..















semlm dengan jayanya aku mencampakkan diri ke dlm kolam renang setelah sekian lama aku tinggalkan.mula2, aku hesitate gak nk g swim cos tersangatla ngantuk semlm.tp, pas swim, dh xleh nk stop.tp,kejap jer semlm cos bler dh start crowded,ak dh mls dh.smpi separuh jer, dh de org block.whatever it is, aku puas la semlm.seb baek jugak ak x lama kt ctu, so selsema aku kurg cket ar dr biase.slalu pas swim, mst bersin x berenti.hopefully jumaat nih cuaca cerah lgi so tht aku leh mengulang apa yg berlaku semlm.hehehehe.tp,agak kelakar, cos ak sush nk tdo semlm.de kne mengene ngn swimming kah?pas blik dri pool tu, trus rs segar.hm...maka disebabkan xleh tdo smlm, ak pon sgt la nantok arini.tp, ari2 pon aku nantok rsnyer.hahahaha! :P

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers