my Friends

click2 laaaa

Wednesday, December 2, 2009

wedding di sana sini


seperti biase, bulan disember penuh ngan wedding kan? ak dah dapat 4 invitation, xtau la sempat ke nk g.dh dpt byk invitation ni, terasa plak diri semakin tua.ye la, ms muda2 dlu, x rmi lg kwn2 yg kawen kn.hehe.neway ak rs x sempt nk g sume cos kt jb la, kt kuantan la, kt sg besar la, kt penang la.if bley terbang kan best, senang jer ak g sn cni..mimpi je larr..n, now dh msuk jan,pon de lagi yg melangsungkan perkahwinan.yg dh bertunang pon rmi gak.n setiap kali jupe ngn mber2 or reunion, soalan yg mmg aku akan dapat is biler u nk kawen?hm..seb baek la mak ayah aku x pressure ak cenggitu.sape yg xnk kawen kan?tp, kawen ni bukn bnd yg mudah.kalo leh kawen ni bnd sengsorg, dh lm aku wat.tp, bnd ni melibatkan both sides.so, pndngn both sides perlula diambilkira kan..aku suka blog walking.agak pelik jugak ak slalu terjupa blog wedding attire yg chanteq2.maka,hobi aku skang, tgk2 wedding attire yg cun la.even bkn utk aku pon, bley suggest kt kawan2.ckp psl kwn2 kan, ak konfem thn ni, akan de 3org kwn ak yg bkl bertukar status.aku cume menunggu kad dorg jer nih.hehehehe.sape owgnyer?rahsia la..tgu jer kad dorg k.hihihi
p/s:baju yg kat sebelah ni sgt gojez kan?hm...

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers