my Friends

click2 laaaa

Monday, July 5, 2010

garang...

semalam, dengan excitednyer bawak smokey balik. akhirnya, smokey sah dudu ngan aku. yeay!! tapi pagi ni sampai kt opis, aku jupe bangkai..bangkai GARANG!! sedih tak terkata.sepanjang jalan aku menangis. aku kebumikan garang kat tempat aja dulu, dengan bantuan dak sebelah bilik. skang, kt opis sgt sunyi..x sangka garang yang sihat walafiat tu akan pergi macam tu jer..sumpah aku x bley trime hakikat..terbayang2 wajah die, die mengiau, die tgh tgu aku depan pintu opis..jumaat lepas, die memang dah bagi hint kat aku. manjanyer lebih dari biasa, asek nek berkepit jer. dua kali cuba nak ikut balik, naik kereta..rindunya aku pada dia..RIP GARANG..mummy akan slalu rindu kamu. moga kamu tersenyum di sana..~~huhuhuhuhu

2 comments:

  1. nape garang dah mati???
    kita baru je bercakap pasal garang dalam entry yang lepas2...huhu.
    aku tumpang sedih..... :(

    ReplyDelete
  2. ntahla hasniey. aku jupe bangkai die jer ari isnin tu, pagi2 ms dtg keje. ari sabtu die ok lag, men kejar2 lagi. termakan racun kot. badan die xde luka pape pun, mulut pon xde kesan buih..masa aku jupe tu, bangkai die dh keras tp x berbau sgt lg,light2 jer..tu la, sedih gler. xnk taip entry, kang sume cter sedih jer aku letak kt cni..

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers