my Friends

click2 laaaa

Tuesday, February 8, 2011

pengalaman yang x best!!!

salam semua.. semalam kan, aku tengah berjalan kat lorong. berjalan sorang2 plak tu, dahle lorong tu macam gelap cket. agak cuak la dalam ati. pastu tibe2 terperasan ada orang kat belakang aku sebab dengar bunyi tapak kaki. aku percepatkan langkah, taknak berdekatan dengan orang yang aku tak kenal tu. orang tu pulak semakin dekat ngan aku. aku nampak muka die samar2 jer. bile die makin dekat, aku bukak langkah seribu la. pastu tibe2 teringat nak tgk cincin kat jari aku ni. ALAMAK!! ada batu yg ilang!! aku dah panik nih. memang berpeluh aku mencari mana. matila aku. dahla cincin ni bapak mahal gilerrr!! huhuhu. jantung dah laju giler sbb cuak. then, aku dengar bunyi lagu.. laaaaa, mimpi rupanya…. ngeri giler mimpi tuh!! bgn tadi, terus check cincin tu. fuhh! seb baek btol2 mimpi..huhuhuhu

3 comments:

  1. haha...

    buat saspen je ko ni... :)

    ReplyDelete
  2. nasib baik x ilang....hehehe

    ReplyDelete
  3. hasni: aku yg mimpi pown saspen gilerr tau..huhuhu

    ano: dh cuak tahap gaban kowt. siap bgn trus tgk tgn, xde pakai. g tgk kt tmpt simpanan,check tgk.huhuhu. pasni nk pakai silver jer la.cuakkkk

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers