my Friends

click2 laaaa

Tuesday, January 10, 2012

takde keje lain dah.. :p

Assalam semua!

arini vee sangat teruja! wahahaha!! apakah? sebabnyer inilah..

 hikhikhik. agak jakun kan? lantak la. muahaha. dah lama teringin nak order baju thepoplook nih. vee order satu jer dlu, nak tengok ok ker tak. vee order malam semalam. arini dah nak pos. pantas! i likeee! al maklum la, i ni bukan penyabar orangnya :p ok, tu jer nak cakap. nak start wat keje. ngeeeee

6 comments:

  1. baju dia mmg best vee...x rugi beli! hehe

    ReplyDelete
  2. nana: tu ar..tak sabar nak tunggu baju tu sampai. ngeeeee :p

    ReplyDelete
  3. saya lagi jakun kot, tak penah tau macamana rupa baju thepoplook nih ehehehehe

    ReplyDelete
  4. amal: ngeee. i pon baru ja blaja2 mengenali thepoplook nih. dia ada macam2 , tapi i berkenan ngan maxi dress dia. hehe

    ReplyDelete
  5. i penah beli. yg polka dot tu. tp tak tau lah kualiti tak bagus ke apa dgn harga. pakai sekali dah merentas kain tu. tp service dia mmg baguslah. cant deny.

    ReplyDelete
  6. etty: gtu ye? hm, xpe. sebab tu i beli satu jer dulu. nak try. if ok, baru i bli lagikk. tunggu parcel i sampai, i bagitau ya kualiti wise ok ker tak. hehe

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers