my Friends

click2 laaaa

Monday, October 18, 2010

jewellery shop

salam.. dah datang balik penyakit jadi silent reader blog orang. maka disebabkan itu, blog sendiri terabai.lately, biler kuar kaki rajin melangkah masuk ke kedai-kedai yang aku malas plus takut nak masuk nih. cuci mata sambil cari design yg berkenan di hati.hehe. ok, first kedai yg dilawati, My Diamond kt jj balakong. SA die memang helpful aarr. memang tertarik hati dengan collection le lumiere. tapi at that time, xde diskaun la..alaa..
then g kt habib alamanda, tgk loose diamond, tapi kurang berkenan plak dengan design cincin dorang. ntahle, walau habib tu satu brand yg besar untuk local kan, tapi mata kurang berkenan la design die. SA die pon ok, ramah gak la. siap ckp bley bagi 40% diskaun and cincin leh siap dlm ms 2-3 days sahaja. cepat kan? pastu cucic2 mata algi ke tomei alamanda jugak. dapat SA tua yg super berlagak,okeh! memang x layak die jadi SA. padan muke ko. x pasal2 potential client ko lari tau!
latest, semlm kaki melangkah ke wah chan midvalley. tersangkut kt ctu sebenarnya sbb dorg suh isi form utk lucky draw yg akan dicabut pada pukul 4pm. masa tu jam kul 3.40pm..dah isi borang, mata melilau la dalam kedai. tengok collection die, cantik2 jugak. daripada intai2, trus duduk dan tengok ye.hehe. tambah2 lagi, dorang ada 60% diskaun plus 20% diskaun. kire sendri la bape byk diskaun die bag. katenyer diskaun tu sampai end of oktober sempena 10.10.10. ala, tarikh yang cantik tu la. tgh dok belek2 cincin, tibe2 the other SA dtg, bg aku plastic bag Wah Chan. rupenyer sbb xde orang, automatik adiah lucky draw tu dapat kt aku yg masih berada dalam kedai. feels sooo lucky! hehehe. kat dalam tu de voucher rm10 and pearl earrings. mmg dorang ada lucky draw every sat n sunday at 2pm and 4pm. nanti korang g la lawat2 ya..hehe
berbalik pada cerita cincin tadi, collection kt Wah Chan tu boleh thn.lawa okeh. SA die pon paling epramah antara sume yg aku pernah jumpa. cume aku x phm bler die ckp diamond tu cert in house.pe bezanya dgn GIA?sbb slalu aku dok jupe yg GIA and yg biase2, xde cert jer..konpius jap. hm..pastu bler nk bli tu,kne pk jugak pandangan orang lain selain aku ngn him. kang x di approved plak kang cincin tu. huhuhu

2 comments:

  1. aku tak suka cincin...

    boleh tak masa nikah tu, suruh si suami bagi kunci rumah banglo untuk ganti cincin???

    ReplyDelete
  2. hahahaha!!!mmg ko kene tgu lm la jwbnyer. sang suami nk kumpul wet bli umah.hehehe. aku rs kunci tu lg elok dok atas dulang :p cincin tu perlu to tell others to back away bcos i'm taken.hehehe

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers