my Friends

click2 laaaa

Friday, October 22, 2010

sakit ati~~

salam. mood aku, perasaan aku, jiwa aku arini x berapa btol cket. memang jiwa kacau. kalo x, xkan la semalam aku boleh x perasan bum yg sgt tinggi kat kolej tu? slumber je aku lalu x brek, memang melompat la kete aku. dengan aku2 skali melompat. seb baek xde pape. tapi x de pape itu semalam. arini, tibe2 kete xleh start. time nak g keje plak tu. hm, seb baek dak opis si ojan ade. dengan pantas aku kol die. try jumpstart, tapi slh method. berasap jap. then blik opis, bwk kati. try jumpstart again, still x bley. sah, batt kete aku kong. yeah, pandai btol kamu pilih masa nak rosak kan? wahai hati, bersabar ye. ni dah bli batt, tapi x sempat nk pasang lagi sebab ujan lebat. dahle screwdriver pon xde, seb abek kete ojan ade. al maklum la, kete baru, kalo xde, itu menipu namanyer kan.hehe. dah kete jadi camtu, abes sume orang la aku marah. aku tepon abah, x dapat. tepon ma, ngadu2.huhuhu. rupenyer abah dalam meting. sorry abah, anakmu ini memang manja cket.huhuhuhu. him, aku x tepon lgsg. aku msg jer. tp, die yg tepon aku. tp pg tu jer la. pastu senyap sunyi sepi. hp yg canggih manggih tu abes batt jugak kowt. urgh! xnk pk sbb makin pk, mkin naik level darah aku nih. off!blogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

  1. hmmm...

    sabar ye...

    dugaan hidup...huhu...

    ***aku rasa macam malas nak beli kereta lepas kejadian yang berlaku pada kereta kawan aku semalam.

    ReplyDelete
  2. hasniey: pe jadi ngn kete kwn ko? mmg byk duit pakai kalo bli kete nih. tapi kete tu dah jadi keperluan tmbh2 kalo dah bekerja. senang nak bergerak ke mn2..

    ReplyDelete
  3. hmm...

    nanti ko baca dekat bahagian komen entry blog aku...aku jawab kat situ. :)

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers