my Friends

click2 laaaa

Wednesday, October 30, 2013

Takziah untuk mak etty

Assalam,

Sampai opis awal plak. Bangun pagi ni,check fb. Pastu terbaca rumah etty kene pecah masuk! Allahuakbar! Syukur Alhamdulillah etty sefamili takde pape.

Pelik barang2 yang dorang amek. Stroller? Carseat? Selama ni I ingat pencuri cari gadget je sebab senang nak jual. Ni barang baby pon dorang sebat?

Kos hidup makin tinggi. Tak tau la pencuri2 ni tersepit ke,atau nak hidup dengan cara yang mudah. Tapi,kalo unit die panjang,sok2 bila dah tua,dah taubat,agak2nye camne die nak mintak maaf dengan orang2 yang rumahnye die pernah pecah masuk? Dosa dengan manusia,kene mintak maaf dengan tuan punya badan kan?

To etty,bertabah la. InsyaAllah,Allah alam bagi rezeki yang lebih pada you dengan cara yang kira tak pernah terpikir pun. Sabar banyak2 ya etty

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Mungkin ats desakan hidup. Lately, barang2 baby banyak laku o. Mungkin sbb tu.

    ReplyDelete
  2. Allahuakbar..benda2 tu pun org curi jgk? bahayanya zmn skrg.duduk dlm rumah sendiri pun dh tak selamat.oh malaysia ku..

    ReplyDelete
  3. pelik2 manusia sekarang ni...buat i takot nk masik rumah baru tau! huhu

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers