my Friends

click2 laaaa

Thursday, January 20, 2011

takut…

salam semua.. kenapa tiba2 saya takut? sebab saya rasa panik. honestly speaking, kitorang belum buat apa2 lagi persediaan kawen ni. saya rasa kami kene bergerak cepat dan pantas. cuma yang agak melecehkan, bila saya emel butik mintak quot, mereka akn suruh ke butik. kalau saya di hometown, tak payah suruh la. konpem2 saya akan serbu butik2 kat sana. apa yang saya mintak cuma gambaran bajet. itula gunanya teknologi. saya pon tahu, kalau pelamin yang diminta tu grand, maka tinggi la bajetnya. itu tak perlu nak cakap pon saya dah tau. tiba2 saya rasa saya suka dengan butik yang saya hire masa engagement dulu. sebabnya, sangat mudah berurusan dengan mereka. saya cuma pergi ke butik, sekali sahaja, untuk byr deposit. pada masa yg sama, sy jugak pilih pelamin yg sy nk. part yang paling best adalah, saya dapat tukar pelamin yang saya pilih pada asalnya kepada sesuatu yg lain. akak butik tu sendiri yang suggest dan saya sangat puas ati. kami cuma berhubungan melalui fesbuk jer. cuma makeup jer yang saya kurang gemar. bukan tak cantik cuma saya rasa foundation tu agak cerah untuk kulit saya. tapi saya memang sangat berpuas ati dengan mereka. mungkinkah saya akan hire orang yg sama? possibility tu memang ada memandangkan kami sudah ada chemistry.

bab kad pulak, saya tengah survey kalau design kad yang kitorang nak tu boleh dibuat dengan harga yang murah. maklum la, kitorang ni b2b on budget, so mana yg bole save, memang alhamdulillah la.. cuma timbul plak isu lain. hmm.. saya hargai bantuan yang nak diberikan, tapi kalau sampai benda tu merumitkan keadaan, saya rasa tak salah kalau kami decline bantuan itu kan? bukan nak menyombong, tapi sume b2b tentu ada banyak benda nak difikirkan. usahlah serabutkan kepala kitorang lagi..owh, saya takut.. saya takut, panik, suma ada. takut kalau semuanya kelam kabut. takut terlukakan ati orang sekeliling bila kesabran dah menipis. huhu… :(

sumber pictures=google

6 comments:

  1. insyaAllah sempat punya..

    wuaaaa aku pon baju tak finalized lagi ni ;p lagi 51 hari je ;p relax sudahhh ;p

    ReplyDelete
  2. mun-e: uwaaa!!! gler slumber ko. kalo aku, mau panik giler dahtu. huhuhu. cool ea? okies, hv to be cool

    ReplyDelete
  3. heee..

    susah jugak nak kawen ni..

    ReplyDelete
  4. darl, memang i agreed banyak tukang-tukang komen masa kite nak decide ape2... tapi u kene pk the best... bukan nak lukakan hati diorg BUT that is our BIG DAY, bkn diorg... so u decide & bincang elok2... insyaAllah everything will be fine... =)

    ReplyDelete
  5. vavavavava...bila datenya ni?
    kalau siap dari sekarang, tak rasa beban sgt. byk masa nk survey.

    ReplyDelete
  6. cik seni: memang susah pown..huhuhu

    cik illa: tu la, tgh discuss dengan elok la ni. scared i kurang kesabaran jer. neway, thanx dear!

    etty: it will be on 2 july, insyaAllah.. mslh cket nak survey sebab northen vendor tak byk yg publish kt internet. pastu xleh nak balik slalu plak. cube yg terbaik nih1 chayokk!!

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers