my Friends

click2 laaaa

Friday, April 16, 2010

citer lama...

edisi bergambar lagikk

masa aku balik umah aritu, mmg aku online 24/7. tapi aku sangat2 xde mood nak menaip atau post pape entry time tuh. aku balik aritu, pon terkejar2 jer.so, ni la gamabr yang semapt aku snap masa aku balik.maklum la, nk balik umah, sungguh bercinta yer sbb nk tgu tiket murah.tgu tiket murah,tp xnk plan awal2 bler nk bli. padan muke sendiri kan??
ni la bekpes aku papagi tu ms nk tgu flight. dh g airport awal gler, lepak jer la kt mcd tu ha. seb baek bwk laptop, leh gak lyn fesbook.hehehe

tiket beli last minute. walk in sajer. haish...

sampai jer kt airport penang, adik2 aku p amek, trus bwk p spital. tgk la achiq yg kebuluran. sempat lagi nk manja ngn ma tuh. jeles i! :P

abah yg tgh sakit time tu. skang ni pon thn ngn ubat jer. hm.. he looks so old kan dlm gmbr neh.. :(

adik aku yg mukenyer lagi matured dari aku.ekekekek :P

malam tu, pas balik dari hospital, singgah kt char kuey teow Permatang Pauh sbb dh lm ak x mkn kt cni. perut pon dh lapar, nk suh ma masak, cian ma.mst ma penat punyer. sibuk jer adik aku tuh dok ber sms :D

ma tgh tny pe ntah kt adik..

achiq yg mmg punya selera makan yg tinggi. malam tu, die makan nasi lemak n char kuey teow sekaligus! pergh!

tgh malam tu, adik lapar lagik.jadi die pon p la bli hot dog yg panjang ini. aku dh terlampau kenyang, so tgk jer la :)

x sabar nak ngappp la tu. hehe ~

cepat sungguh abah dh siap balut nk anta kt aku.agaknyer pas g beli,trus balut kowt. sayang abah!! muah2x!!

ni la bendenyer yg de dlm kotak kt atas tuh. omega 3, utk kurgkn lemak2.aku takut gak la cos kolestrol aku agak tinggi. maka dgn pantasnyer kne la amek pisau pemotong lemak ini. huhuh

kebosanan tunggu ma yang p amek surat appointment abah kt spital. maka keje aku, snap2 jer la.hehe

sekian yer. tu jer la gmbr yg aku sempat snap ms aku blik 27 mac sampai 30mac aritu. bler nk blik lagikk neh? nk mkn sedap2 hasil masakan ma.... hurmmm..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers