my Friends

click2 laaaa

Thursday, April 15, 2010

ShakE IT! sHaKe it!! :)

Arini ari kedua aku folo kelas aerobic kt dewan. Ala,bkn jauh pon. Kalo x dpt g, mmg saje bg alasan la tu. Sah2 la buat kt dewan sblh opis aku neh. Aritu dorg men badminton gak kt ctu. Tp aku x join sbb aku xde raket. Lagipon dah lama x main walaupon dulu2 dok training ngn abah. Kalo training ngn abah, mst asek kne kutip bola jer. Abah x bagi chance langsung, penat den. Tp best!. Hehe eh aku nk ckp psl aerobic la,bkn badminton. Slalu sgt menyimpang dari yang asal neh.
1s class aerobic, ari selasa lepas. Best gak la bley joget2. Xe gambar yer sbb aku sibuk berjoget, so xde la nk snap2 gmbr neh. Instructor ktorg pompuan, dlm 30an camtu la. Setengah jam pertama,lagu Hindustan jer. Lemah gler aku.al maklum la, aku ni bukan kipas susah mati filem hindi maupon lagu2 die. Stakat dengar,bley la.kalo nk enjoy, hm… tp aku senyumkan jugak diri dan lincah berjoget. Layankan jer la jap.nasib baek 2nd half, sume lgu agak best la.lagu cooling, gune lgu KD. Pastu de lgu nur el sham tuh. Xtau la aku eja btol ker x.then de lagu chicky dance. Yg ni sume org expert,okeh!nmpk sgt org UPM neh slalu dgr lgu chicky dance.hehehe. tapi, bdn x peluh sgt sbb dorg p bukk aircond.haish.salah taktik neh…
2nd class yakni arini, aku yg bukk dewan. Aku x bukak aircond, aku bukak tingkap jer. Biar udara kuar masuk,xde la berkuap sgt. Kang de plak yg pengsan kang akibat bilik tertutup.hehehe. lgu agak best2 ar arini.byk lgu arab yg ala2 nk suh gelek.aku pon pe lgi, tunjuk la skill gelek yg aku blaja dri utube.hehehe. lama x gelek, rs nk patah pinggang wo.tmbh2 pas gelek,suh twist plak. Part twist ni, aku agak fail la. Orang2 lama mcm k.normah sgt enjoy ye. N mmg k.normah twist cun yer. Kne blaja lgik neh mcm mn nk twist.hehe. kali ni mmg berpeluh tp aku rs ms aku kayuh basikal kt umah pon, peluh lagik byk kowt.al maklum la mmg pns kt umah tu. Berduyun2 peluh aku turun. Best2. Td siap pki swimsuit lgi b4 pki tshirt nk bg btol2 peluh. Kang goyang sn cni, x best jugak kan.hehe. x sabar nak tunggu next week plak.ho yeah!
p/s: satu aku dapat simpulkan, instructor aku itew sukekan merah yer. Outfit die mmg warna merah jer. Teringat plak kt kak red.hehehe

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers