my Friends

click2 laaaa

Saturday, April 17, 2010

panggilan seriauuuu

blogger-emoticon.blogspot.comTibe2 adik kesayangan call. Tgh tunggu wayang mula katanya. blogger-emoticon.blogspot.comCter pet u, ala yg lisa surihani berlakon tu. Semerah cinta stiletto kowt. Kalo aku x silap la. Adik aku kate, semalam die bukak fesbuk aku. blogger-emoticon.blogspot.comPastu mak abah aku p tgk plak gambar2 anak kesayangan dier neh p makan2 kt fesbuk tuh.hayyo!! malu I tau!blogger-emoticon.blogspot.com Ala, x sume pown kedai yg aku p mkn tu adalah restoran.kadang kedai biase jer, tp sebab angle gambar yg aku amek mesti nk cari background lawa, tu yg Nampak cm restaurant jer sume tuh. Mak abah, sila jangan tertipu ngan gambar2 iteww yerblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers