my Friends

click2 laaaa

Sunday, April 4, 2010

jalan2 cari pasal..

Today went out again. Wif him, bobo n ziggy. We watch clash of the titans. Well, at first I was a bit skeptical. I thought I will fall asleep halfway. But it turns out really interesting. That story is not bad la. Lagi suke yg ni rather than 300 kowt.hehehe. y lagik suke yg neh? Ntahla. Mayb because familyship die yg agak menonjol kowt :P
B4 tgk wayang, me n him p mkn2 at papa rich. Then after abes wayang, 4 of us p mkn lagik kt papa rich.mmg rich la owner tu kan?hehehe. but, yg 2nd time tux de la mkn berat. Just roti aiskem jer. Tupon de org tu ade at ink tlg abeskn my roti aiskem!huhuhu.tau la sedap :P tp da other 3 sume mkn berat2. Die pon sm. Mmg berselera btol arini. Sebab beramai2 kowt.hehe
Then, jln2 cr his suar keje n tgk2 tepon. Aku sajer jer cuci2 mata. Tp mmg byk sgt sale,okeh! Sok, last day sale kt jusco. Tp aku x heran sgt, cos jusco mmg slalu sale. Cume kalo de brg yg berkenan time sale nih, mmg ptut rembat jer cos next sale, ko sush nk nmpk brg tu lagikk.baik rembat dulu. Kang nyesal plak kang.hehe
Dh kul baper neh? Lor, dh lewat la.cinderella mn leh tdo lewat. Before kul 11 aku dh tdo slalunyer.kalo ari keje,lagi la tdo awal. Kalo x ckup 8-7 jam, mula la aku sush nk bangun pagi dan dating opis dgn mood separa happy. Tp arini weekend.so, xpe la. Aku po tgh tgk2 notes ni ha.nk p interview lagik. Asek p interview jer. Bosan I tau. Huhuhu. Sebenarnyer cuak dlm ati xtau nk kate. Everytime interview pon cmni. Tu yg mls tuh. Penat nk cuak2. Doakan aku yer.huhuhu
Mlm ni 2 kali aku berkawad turun bwh blok selamatkan anak2 si comot. Si comot nk ajar anak2 die turun tanah,p kt rumput.mslhnyer si said ngn icah,ok la. Dorg tu sihat walafiat, cergas jer. Si hajar tu kan cacat. Dua2 kaki belakang xleh gune.jln pon seret bdn jer. Si comot g tinggalkan si hajar kt bwh pokok tepi blok neh. Dhle hajar tu warna itam,hadoi.seb baek aku de torchlight. Kalo x, x nmpk hajar de ctu.akibat risau xleh tdo memikirkan dorg akan dibawak ke bawah blok lagi, aku amek tindakan drastic. Aku bersihkan kotak dorag pastu aku angkut sume msuk bilik. Aku ckp kt comot, dok dlm kotak jer. Jangan ngade2 nk bwk anak ko kuar kotak. Bagi comot mkn, mnum air bru die msuk dlm kotak tu bg anak2 die nyusu. Comot ni tgh bunting walau anak2 die msih kecik.kesian kan? Mst la die perlukan mknn n minuman yg byk. Ni sume dh tdo dgn senang lenangnyer. Fuh! Lega cket ati aku. Xde la ak risau nk tdo. Bknnyer ape, sok siang2 aku kuarkan la dorg ni kt luar. Mlm2 ni, dhle sejuk.kang buatnyer ujan ke,hajar la plaing kesian. Xleh nk gerak p mn2. Yer la, dh jln pon seret bdn jer, cmner nk cross longkang tuh??ei, geram plak kt comot neh. Xpe2, bwk bersabar yer na..hai…yg celcom plak asek dc jer mlm neh. Abag celcom, sila psg pencawang blakang bilik sy supaya connection sy x asek dc jer.okeh! tq! hehehe

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers