my Friends

click2 laaaa

Tuesday, April 6, 2010

penatnyerr....

Berakhir sudah kepenatan selama 4 ari. Selama 4 ari aku x ckup tdo, x ckup rehat. Gara2 interview punyer psl la. Tp alhmdulillah, dpt lepas ke 2nd stage.skang neh tgu result jer. Xtau la pe hasilnyer. Pasni kne tlg pejo utk pidato piala NC. Satu pe pon ak x start tlg dorg lagik. Mn x nyer, last wik, cuti sbb abah sakit.dis wik, cuti sbb interview. Disebabkan kesibukan2 inilah, aku x sempat nak update blog neh. Tp dh rmi jugak visitor rupenyer. Igtkan aku sorg jer bc tulisan aku neh. Hehe :P
2nd stage interview tadi, daripada 21 orang, hanya 8 orang jer dipilih. Aku n huda termasuk la dalam 8 orang tuh. Rezeki kami bersama, Alhamdulillah..  overall tadi, campur ngn bidang statistik, matematik, sains system n kaedah kuantitatif, de 31 orang. Ramai kan? N panel yg sm kne interview kesemua 31 orang neh. Punyer la lama tgu.ak orang k-4 terakhir. Dorg interview aku kul 2.30pm!!ms tu, dh ilang debar2 sume. Dhle x bekpes cos gerak awal. Seb baek aku  bwk roti, bley jugak la kmi munchy2. Tp mmg lapar gler plus penat sbb lm tgu. So, mood nk interview tu mmg dh xde. Huhuhu…. Tgh boring2 tgu tu, aku sempat snap gmbr sbb dh kebosanan. Yg de dlm gmbr, kak galoh, kak diyana, umi,huda n me. Ktorg dh jadi geng lepak dh kt ctu.mcm dh knal lm jer. Sbb tu aku kate kalo sume dpt, mmg best ah. Ms tgh tgu2 interview tu xde unsur2 nk dengki ke ape. Sharing jer pe yg die tny n experience org2 yg dh lepas interview. Staff yg duty tadi, kak nora pon cool jer. Mmg attitude die bagus la. Tu la pengalaman aku dua ari iview di uitm s.alam. tu x msuk pengalaman temperature kete aku naik maxima ms otw p interview. Mls aku nk cter skang. Nanti2 la ye, kalo aku de mood nk menaip lagik.
p/s: still waiting fer my besday present. Aku x mintak, tapi kalo dah janji, kne la bagi kan? Kalo dh tawar ati kang, mmg aku x tny dah sampai biler2..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers