my Friends

click2 laaaa

Tuesday, April 13, 2010

marah lagikkkk!!!

semalam memang aku sgt marah. sangat marah sampai xleh nk taip entry neh.agaknyer aklo aku taip semalam, msti dh pjg lebr entry ni kot. 
aku blik keje lewat.dlm kul 7 bru sampai. sampai2 jer, kain batik kt luar yakni alas tdo anak2 comot ilang.dh alasnyer ilang, mst la budak2 tu ilang jugak aku p spot biase.icah tgh tdo kt comot. ayed tgh berkira2 nk cross longkang tu. tp aku x nmpk hajar. mana hajar?? ati aku dh berdebar2 neh takut pape jadik kat hajar. yer la, dua2 kaki blakang die xleh guna, x kuat lgi.jln pon seret bdn. aku dh jerit dh panggil hajar. peduli hape aku de org kt ctu ker x. dengar. dhle hajar tu x reti nk ngiau. tgk2 aku jupe die dlm LONGKANG!!!! dalam longkang tu de AIR okeh!!! separuh badan die tenggelam. trus aku capai sambil ngomel2 kt comot. siap kne penampar lagik si comot tu ha.aku lap bdn die, bg die mkn, pastu selubung die ngn sleeping bag. mmg setiap minit aku check tkut mati ke hape.rupenyer die tdo.ntah bape jam la die kt dlm longkang tu...
marah punyer psl, ak x bg comot n yg lelain mkn.ayed ngn icah xpe, dorg leh menyusu ng comot. comot mesti bagi punyer. pak tam dtg blik pon kne bebel ngn aku.smpi sudah ak x bg mkn.pg ni bru ku bg. tu pon mkn jugak la penampar ngn aku.geram sguhh!! pas 4jam, bru hajar gerak2 bgn main. pagi td nk letak luar blik, die mcm xnk jer.mmg jap lgi ak blik neh nk tgk die.
semlm mcm statue aku dok kt katil bengang punyer psl. sambil dok pk pe nk wat ngn cleaner mangkuk tuh. dh byk kali kotak aku ltak luar kne amek, kain la, towel la, bkas mknn kucing la. kotak kasut x nk plak die maek kan. nk amek kotak yg besar2 jer.super duper shit!! geram punyer psl, aku g selerakkan tempat cleaner tu. brg2 die sume bwh tangga jer. mmg die lock tp yg mn dpt aku capai, mmg tunggang terbalik ar. pastu newspaper bekas ayed ngn hajar berak plus ngn poo2 die skali, ak cmpk kt tmpt cleaner tu. lalu pgi td, mmg beraroma la.padan muke ko!!!! arini aku pk lg nk watpe.hm... dh dtg gler aku, mmg silap ar


No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers