my Friends

click2 laaaa

Friday, September 7, 2012

jamua raya UPM 2012

assalam semua,

semalam ada jamuan raya kat UPM.dorang buat kat depan bangunan admin, so dekat la i nak g.layankan je la gambar ek. snap pakai phone jer ni. tak banyak pon sebab sibuk nak amek makanan.hikhikhik

ada cabutan bertuah.number i 1448.tapi kurang bertuah sebab tak dapat pape

berani tak anda semua makan koci nih?

my ptj's gerai.menang gerai tercantik, tapi num 4 la.kira ok la kan, dapat jugak menang.hehehe

on of the gerai.bawak basikal tuuuuuu gerai ni menang tempat pertama, kalo tak silap

unik kan? cantek plak tu.yang nih, menang tempat ketiga or kedua. tak ingat sangat

ada satu gerai tu siap bawak vespa. tapi tak menang. entah kenapa ntah. agaknyer takde unsur-unsur recycle kot. kali nih, food banyak la. dapat makan macam2. tapi ramai jugak yang sakit perut sebab makan macam2 kan. terus perut jadi terkejut. hihihihi.okeh, tengahari ni ada openhouse umah bos plak. baru plan nak tido. erm, makan cepat2 then balik la.hikhikhik :p

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers