my Friends

click2 laaaa

Thursday, June 3, 2010

BahaGia~~

blogger-emoticon.blogspot.comsalam semua. malam ni aku rasa sungguh bahagia.blogger-emoticon.blogspot.com sungguh damai dan tenteram. apa tidaknya, ada seekor cat nih, mmg kesian gler tgk die. dhle telinga die mcm berlipat2, luke akibat gaduh, pastu atas kepala die pon de satu spot yang agak besar,luka jugak.still berwarna merah plak tu. muke die comot, mmg nampak sgt la x sihat dan serabai. dan die sangat takut kalau orang dekat dengan die. dah dua ari, aku letak makanan kat luar. dua ari jugak la aku nampak die datang makan. tp pg td bler aku kuar, nampak ada golden poo plak kat luar. aku x pasti cat mn yg membuat onar nih tp memandangkan sampai aku balik keje tadi pon, cleaner x bersihkan, maka aku la yang terpaksa bersihkan. pemalas punye cleaner. so arini aku x letak makanan kt luar. dan aku x nampak die...
dan baru setengah jam yang lepas, aku nampak die tengah berehat kat tangga tengah. aku try usap die,baru nak usap kali kedua, die macam nak lari. aku panggil, tapi die xnk ikut. maka aku pon bawak la bekas makanan ngn air skali bagi kt die. die makan dengan penuh sopannyer dan penuh cautious. aku tunggu kat ctu. aku gerak cket jer, die dah angkat muka, cuak. senyum kt die, die sambung makan balik. dah abes makan, aku bagi die minum air plak. seb baik pandai jugak minum air dr bekas. pas dah kenyang, die pon sambung berehat smule. maka sebab itu lah aku rasa bahagia sangat. btol la kata orang, perasaan pas buat baik tu x dapat nak digambarkan betapa bestnyer. aku cter nih, bkn nk riak ke ape, aku nk motivate anda2 sume,sayangilah makhluk Allah yang satu ni juga. slalu sangat aku tgk cats ni kene halau la, simbah ngn air la, kene sepak la. kalo aku nampak depan mata, mmg aku sound jer. apalah salahnya berkongsi sedikit rezeki yg ada tu dari masuk dlm tong sampah kan? dah bleh tidur lena malam ni blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. so sweet... ;p~

    dapat pahala besar tu bila kita buat baik dgn kucing...

    ReplyDelete
  2. hehe :) nanti kter letak gmbr die ek. de sekeping je, sush sgt nak snap,cos die sgt la penakut!haih~

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers