my Friends

click2 laaaa

Tuesday, June 1, 2010

x Nak Pikir...

blogger-emoticon.blogspot.com salam semua.. semalam aku punya banyak idea untuk coretan disini. tapi arini, aku dah lupa semuanya. semalam juga, aku terima berita gembira. blogger-emoticon.blogspot.com aku rasa aku dah jumpa tempat untuk didiami. tapi, yang kurang gembiranya, kawasan itu bukan pet friendlyblogger-emoticon.blogspot.com macam mana ni? aku tak boleh idup tanpa makhluk berbulu yang comel itu..blogger-emoticon.blogspot.com aduh, konpius aku jadinya..blogger-emoticon.blogspot.com ni yang membuatkan lagi kuat keinginan untuk pulang ke rumah. back for good.blogger-emoticon.blogspot.com bukannya aku tak gembira disini, tapi kegembiraan tu tak dapat mengatasi kesuraman yang ada..blogger-emoticon.blogspot.com aduhhhhhh!!blogger-emoticon.blogspot.com

2 comments:

  1. hehe...memang betul2 peminat kucing nih... ;p~

    ReplyDelete
  2. tu la hasni.. cmner nih? leh jadi angau kalo x jupe mana2 kucing.haih..

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers