my Friends

click2 laaaa

Monday, June 7, 2010

mALam..

salam semua. malam ni aku x ada niat pon nak buat entry. tapi, memandangkan dah depan lappy, tulis jer la pe yg terlintas dihati..

aku baru terbaca suratkhabar bulan mei tadi. terbaca pon,sebab aku nak buat suratkhabar tu sebagai alas. rupanya waris mahsuri Wan Aishah telah pon selamat berkahwin april lalu. tahniah buat beliau! muda lagi orangnya, baru 23tahun kalo x silap aku. suaminya orang siam kot cos nama cam orang siam jer. suami die umo 27tahun, usahawan pelancongan kt sn. dan skang, dorang tinggal kat phuket. rezeki masing2..

aku jugak ada terbaca dari sebuah blog beberapa hari lepas. aku x igt plak nama blog tu. dia kata, kalo wanita yang belum berkahwin meninggal dunia, Allah akan kahwinkan dia ketika di dalam syurga nanti kerana tidak akan ada seorang pon umatnya yang single kalo dh dok dlm syurga. baguslah! maka tak perlulah aku risau lagi sorang2 kan. manalah tahu, umurku tak panjang ke. itupon, kalo aku dapat masuk syurga. ntah2, cium bau syurga pon x dapat kot...

aku jugak baru upload gambar2 si Garang, si Putih dan si Aasan. tiba2 ternampak gambar AJA dan siblingsnya. terus sebak dan sendat dadaku. rindu sungguh pada mereka. macam mana la aku nak pindah kalo cmni. semua bilik sewa yang aku tanya, tak bagi bela kucing. kalau lah aku berkemampuan, aku sewa umah sebijik.dok sorang2. flat pon aku x kisah,janji aku x menyusahkan orang. xkan nak hasut abah suh share tlg byr duit umah kot? aku rs sungguh tak patut tu. memang tak patut ponn.. kalaulah aku ramai adik beradik..bley paksa salah sorang dok cni ngan aku kan.haih..angan-angan jer la..

pagi tadi jugak,ada orang yang bertanya, siapa dia di dalam gambar ym ku itu? acuh tak acuh aku menjawab,kawan..maka,dia bertanya lagi, kawan ker hubby? endah tak endah aku menjawab,mana ada hubby, blom kawen lagi kan? dan aku segera mencari alasan untuk beredar. aku rasa x salah jawapan aku itu. sebab walaupon dia memang lebih dari seorang kawan biasa, tapi die tetap KAWAN sahaja kan?

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers