my Friends

click2 laaaa

Friday, June 25, 2010

tuCen-tUcenku~

salam semua. atas permintaan cik hasniey, so saya upload gambar tucen-tucen yang slalu bersama saya, selalu lepak ngan saya. dis is fer you, hasniey. hehehe

ni putih, slalu dengki, nak lepak atas laptop. pastu  suke nak men tangkap2 kaki.comel jer! ehehehe

ni la Garang, die penjaga opis. sangat manja, x garang langsung! hehehe

me lepak kat tangga, Garang pon cbuk nak lepak kat tangga~~

menguap~ hahaha!!!!

tido jer kejenyer~

A'asan tergolek pass men ball

Smokey yang comel!!

mak smokey yang matanya sangat menggoda!!!!

twin smokey, wu ming beraksi!! ~~

tu la  cats yg salalu aku jupe. comel kan dorang? hehehe

6 comments:

  1. banyaknya kucing...(^,^)

    comeynya smokey...siap ada kembar lagi...hik2... ;p

    garang tu nampak macam harimau sebab bulu dia belang2... ('',)

    ko ni memang peminat kucing betul nih! ;p

    aku suka anak2 kucing, tapi kalo kucing besar...aku takut nak pegang...hik2..

    tq sebab upload gambar kucing2 tersebut special atas permintaan aku...hehe... ;p

    ReplyDelete
  2. hasniey: no prob! oh,kalo besar ko takut ek? kalo jupe garang, mesti ko takut sbb die mmg besar pon. tu la, si smokey tu mmg ramai peminat, termasuk la aku.hehehehe. bgus jugak ko tny tau. dh lm nk letak gmbr dorg nih, asek postponed jer.akhirnya, dapat jugak letak.hehehe

    ReplyDelete
  3. fuh~..giler ar..
    blogger borak pasal kucing..ngeh3

    ReplyDelete
  4. hampeh ek ko bobo. chubet kang.heheehhe

    ReplyDelete
  5. Saya peminat kucing! Smokey very comel la =)

    RAWR!

    ReplyDelete
  6. ye ker? yea! bertambah member peminat tucen nih.hehehe

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers