my Friends

click2 laaaa

Tuesday, June 8, 2010

x bEst~~ & biLik Sewa NeeDed!!

blogger-emoticon.blogspot.comsalam semua. arini bermula dengan x best skali. blogger-emoticon.blogspot.comaku rasa, aku termimpi kan seseorang semalam. seseorang yang tak patut aku mimpikan.blogger-emoticon.blogspot.com benar, mimpi cuma mainan tidur kan? tapi, hati tak bley lari dari memikirkan macam mana plak aku boleh termimpikan dia?blogger-emoticon.blogspot.com haih.. pastu, dah bersiap2, tibe2 perut plak menjerit minta dilayan. aneh. jarang btol pagi2 dh mintak dilayan. maka terpaksa la melayan perut jap. mungkinkah side effect foot detox itu? sebab dah 2malam aku pakai foot detox tu.hm.. rupanya bukan setakat itu sahaja. sampai skang nih aku asek berulang ke toilet, melayan si perut ini. ni yang buat aku takut nak makan walau perut lapar.haih..

secondly, mata aku dah juling tengok komputer nih. mencari mana2 iklan bilik kosong yang ada. memang banyak bilik kosong yang ada, tapi tak ada yang mahu menerima insan kecil berbulu itu.huhu..camner nih?? tolong la. sape2 yang ada bilik kosong utk disewakan, berdekatan dengan UPM,dan mahu menerima aku dan juga kucingku, aku sangat sangat sangat berbesar ati..blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers