my Friends

click2 laaaa

Wednesday, June 2, 2010

seram kah??

blogger-emoticon.blogspot.com salam semua. semalam seperti biasa, after jam menganjak pukul 5, aku masih lagi kat opis. hujan agak lebat la. tibe2 aku macam terdengar orang ketuk2 pintu pastu makin lm makin kuat. dah macam angkut2 barang plak. pelik nyer. tapi aku buat tak tau jer. sbb mula2 aku igtkan ada orang nak main2. biasa la tu, odrg ketuk2 pintu, pastu xnk masuk.blogger-emoticon.blogspot.com
pastu, aku pikir sebab ujan lebat plus angin skali menyebabkan pintu bilik kuliah depan tu berbunyi cmtu kot. tibe2 lampu padam. gelap gelita la.blogger-emoticon.blogspot.com aku kat tgk kt luar. bunyi tu pon senyap. aku masuk blik, dah xde bunyik.hm...aneh yablogger-emoticon.blogspot.com dh gelap sgt, aku pon pack brg, ajak dak sebelah opis blik.hehe

tapi, aku rs budak opis atas susun atur perabot opis dorang kot. kot la. pastu dah blackout, dorg pon berenti la. btol kan? hehe

.

4 comments:

  1. Hi dear, what a cute blog you have here. =)

    ReplyDelete
  2. ye ker? thx pink mama! i loved ur blog and ur fashion style. maybe sbb sm2 suker pink kowt.hehe

    ReplyDelete
  3. haih..konfem ke budak opis yang susun atur perabot???

    entah-entah??? hohoho...

    ReplyDelete
  4. alorrr..hasni nih, orang dah dok sorang kt opis nih. ye la, dak opis atas yg susun brg :p

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers