my Friends

click2 laaaa

Tuesday, October 16, 2012

jom crawling2

Assalam kawan2,

now Hussein dah dok try2 angkat bontot. nak crawling kah? hehehe. pastu sekarang dah pandai nak ngade2 nak suh pegang je. sebabnya? dia dok syok nak lompat. dukung je, tak dok diam. mesti terketik2 melompat. aduhai anak, merangkak pon belom, ada hati ya nak jalan sendiri? hikhikhik


see pic atas? Hussein poo poo sampai tembus ke mattres protector! pastu die syok dok atas tilam tu sebab bile di scratch dengan tangan, ada bunyik2. hikhikhik


cakkk!
hahahahaha!! semua benda pon nak masuk mulut.sabo aje laaaaaa




6 comments:

  1. iman pn suke lompat2 klu kite dirikn die. Klu happy je.lompat2. Hmmm. Tp xde nk angkat2 muntot lg...

    ReplyDelete
  2. Hahaha..sama la am Alya, now nak org pegang ja..kalau letak kat playmate main kejap ja..then Alya pun suke scratch2 tilam..afa bunyi kuku bergaris..hehehe..

    ReplyDelete
  3. hehe sama dgn farish...aktif sgt sampai susut badan...farish pon semua benda nk masuk mulut...risau lak kalau dia dh pandai merangkak nanti...happy kn tgk perkembangan anak? :)

    ReplyDelete
  4. cepatnye mase berlalu kan awk.. sekejap nengok Hussein dh besar dh.. rase mcm br smlm tgk Hussein dlm perut moomy dia... hehehe

    ReplyDelete
  5. semua bende nak masuk mulut tu memang..!! haaiihh...habes semua pon dikutip nyer...adeeyyhh..

    ReplyDelete
  6. vee: relax2.milestone baby kan lain2.hehehe. nanti dia dah angkat, mesti u tergelak tengok sebab kelakar! hahaha

    cheyan:kannnnnn.eh, i nak kene p cari playmat jugak la.senang cket hussein nak golek2.ngeeeee

    nana:tu ar.happy sangat. badan hussein pon tak naik2 sebab aktif sangat.kalo ngan i, mau jugak die tido siang. tapi, kalo i takde, kadang die tido 4omin je siang.aduhai...

    sholihah: tu la.i pon terasa kejap nyer hussein dah 5months.ngeri bersalin pon tak ilang lagik :D

    aty: tu ar. suma benda nak masuk mulut.laju jer tangan tuh :D

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers