my Friends

click2 laaaa

Monday, October 15, 2012

kisah Lepat

Assalam kawan2,

ni i amek dari facebook Lepat..dah lama dah dia post masa 18 September aritu. baru teingat nak share kat sini..

"Tadi aku cakap kat Pekerja kat Tadika Azali,
Yang aku nak kena pi town sat-->"NAK KENA BELI HADIAH!!"...

Depa terkejut, sebab bagi mereka, Aminah seharusnya menerima hadiah dari ku pada awal pagi tadi...

Lepas tu aku jawab, Bukan untuk Aminah, Tetapi untuk Ibu Aminah... Mereka pun bertanya "Kenapa pulak??!"...

Aku jawab, "Aku nak Aminah memberi satu hadiah dan
sekuntum bunga Ros untuk Ibu dia

di setiap kali tiba nya hari
lahir dia, Sebab Aku mau Anak aku tu SEDAR!, Pada hari
kelahirannya, Ibu nya TELAH bertarung nyawa, menahan
sakit yang tak terhingga, dan kemudian bergembira walu
di dalam kesakitan....

Aku nak Anak aku memberi hadiah kepada Ibunya bagi
menyatakan rasa TERIMA KASIH di atas pengorbanan yg Ibu
nya lalui... :-D

Lepas tu.. Pekerja tu cakap.."woOOW!!"...

:-D"
me speechless!


1 comment:

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers