my Friends

click2 laaaa

Friday, March 26, 2010

arwah Cik Nisah...

dh lm kot aku x menulis kt cni.nape ek? erm, ari selasa lepas, aku dpt perkhabaran buruk. cik nisah kritikal in hospital melaka. ari rabu, my mom call bgtau dorg otw to melaka to visit her. ajal maut di tgn tuhan. my parents x sempat jumpe pon. she died.. my parents folo smpi ke batu pahat kerana permintaan suaminyer nk kebumikan cik nisah kt kg kelahiran die. kasih seorang suami...
arwah ni, dlu neighbour aku, b4 dorg pindah melaka.even dh pindah pon, slalu jugak berjumpa cos dorg rajin datang penang. in fact, disember lepas,aku bru jupe arwah sefamili. me n my famili g jenjalan kt melaka n sepanjang ktorg kt sn, mmg arwah sefamili la yg bawak ktorg pusing2. agak sedih jugak la. in fact, aku nanges bler tau die dh xde..ntah kenapa, ms ktorg g jenjalan aritu, ak x snap gmbr die.de satu jer, tu pon ntah cemana aku tersnap. padahal b4 nih, kalo jln2, aku la photographer nyer. mmg arwah dh lama sakit.breast cancer.. dh berubat mcm2, operate. tp arwah x pernah tunjukkan sangat yg die tgh sakit. senyum jer sepanjang ms.. semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman...aminnn..
she does looks healthy kan?hm..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers