my Friends

click2 laaaa

Sunday, March 14, 2010

Ketika Cinta Bertasbih...

Setelah sekian lama aku amek citer ketika cinta bertasbih from ojan, baru arini aku tergerak ati nk tgk. Padahal kt opis tu,sume dok pomot cter neh best.ntahle.bler org pomot cter ni hebat, ak jd mls nk tgk.xtau nape.tp arini xde cter kt tv, so ak pon lyn la KCB neh.well..best gler!!!rugi plak ak x tgk awal2.tp kalo tgk awal2 pon,sm jer.xde efek pon kan.x sabar ak nk tgu sambungannya.ak suke background cter neh.cantik btol.yer la, kt Egypt, mau x cantek kan.bler la nk sampai sn.huhu. ish, melalut plak aku neh. Berbalik pd KCB, ak terpikir nape Malaysia xde cter2 islamik camnih?ni bukn first time ak terpikir cmnih. Cter merantau warisan mengangkat kisah silat yg seakan ombak tp menarik. Pelakon dier pon x nmpk kaku,seolah2 mmg pesilat handal.kalo kt m’sia neh, nmpak sgt janggal bunganya.again, aku melalut. Hello!aku patut cter psl KCB ler. Hayyo! Yer la, yer la, ak nk cter psl KCB la neh.ak terpikir ramai btol pelakon indon yg islamik ek sedangkan Negara die, xde la islamik.nape aku ckp cmtuh? Sbb ms kt sn, ak tgk byk jer mknn x halal plus jual pork secara open sm seperti kuih biase. 1 part yg aku paling suke dlm KCB neh bler anna tetapkan syarat wedding die.die hendaklah dibenarkan tinggal di kawasan perkampungan die dan bakal husband die x boleh bernikah lain sekiranya die masih hidup dan mampu menjalankan tugas sebagai seorang isteri.hujah nyer jugak bagus bagi aku yg ilmu agamanyer x tinggi mana neh.die bagitau die x mahu di poligamikan secara halus. Tu yg aku suke tuh.hehehe. aku rs kt m’sia xleh wat cter cmni sbb xde pelakon yg bley bwk watak islamik cenggitu kot.cmner nk bwk watak islamik, kalo org tgk perangai kt luar set ntah pape.asal artis jer, nk kne p disko la, clubbing la.kalo x, jakun kowt?hm.. cter islamik yg berjaya cket nur kasih kot.tp die bkn filem, die drama.tu pon pakai pelakon baru yg org x tau lagi karekter die cmner.yg bagusnyer, walau baru, die x Nampak kayu.sbb tu cter tu top. Aku neh dh jadi cm pengkritik x berbayar plak. Sbnrnyer bosan sbb xde cter best mlm neh.haha!!kt luar dh ujan rintik.n angin sgt kuat.sejuk doo!! Kesian kitten kt luar tuh.kalo ak bwk msuk blik,aci x?tp kalo die berak kencing kang, ak lmbt plak msuk opis sok.ye la, dok bersihkan tinggalan dier tuh.tapi, kesian gler kt dier neh.dhle xde kotak..hm…akk cleaner kt cni dengki btol.pantang org letak kotak, cebuk jer die nk kutip. Mrh btol aku dibuatnyer..nk bwk msuk ker x..hm…

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers