my Friends

click2 laaaa

Friday, March 18, 2011

hehehehehe

assalam semua. tadi aku g jumpa tailor. tailor sama yang buat baju tunang aku. sebab aku sangat puas ati baju tunang aritu. kemas dan sedap pakai. nak sewa, aku kan gemuk. kang mst tak sedap pakai baju tu. maka aku pon nak buat la baju sendiri. design yang aku pilih tu memang gune banyak kain. apatah lagi dengan keadaan aku yang debab nih. macam tak sedar diri la plak. kan.. hikhikhik…. so, design camno yg aku pilih ek? aku tunjuk selectionnyer..

 

yang kat atas ni from zery zambri rasanyer..

haha!! dapat tak teka camner design baju nikah aku nanti? design tu ada dalam mag pengantin april.ngeeeee.. nak kene g cari kain dan anta. kene cepat, kalo tak nanti, tak sempat siap plak. tapi akak tailor tu xcakap banyak kain nak kene pakai ni kalau design ni. tanya he, he cakap ok jer. bila lagi nak merasa pakai baju chantek kan?? <padahal dalam ati nak sangat2>..di saat ni rasa laju jer duit melayang..aish!!

 

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers