my Friends

click2 laaaa

Tuesday, March 29, 2011

wishlists!

assalam semua. tibe2 terpikir apa yang aku nak ade dalam kehidupan aku or umah baru aku..

1. microwave

2. peti ais (dah ade kot, kot la)

3. washing machine (pon dah ade rsnyer)

4. tv (aku punyer kecik, tp ok jer bg aku)

5.sewing machine ( portable jer. aku mula berminat sejak aku nak cuba DIY hantaran aku sendiri plus rasa nak pitam masuk kedai craft sebab banyak sengat benda menarik. kain felt pon emnarik kan? hmmmmm)

 

or macam ni..

6. blender

yang lain, ntahle. ni yang wajib jer kot. yang lain, add on la. al maklum, masuk umah kosong la katekan..

things in my mind tapi verangan jer kot. hahaha :

1. pre wedding photoshoot

2. kad design by aku

3. inai lukis2 di jari ku yang montok nih

4. honeymoon tempat best (maksudnyer bley g jln2, cuci mata, shopping! hahaha)

5. camera best yg function die mcm dslr. baru leh snap gmbr smokey lawa2

6. android’s phone. erk, xde bajet dooo. aku ni gaji ciput jer..

7. kete kompak swift. laaagi super berangan. hahaha!!!! dalam mimpi, dapat la kowt..

apa motip bg list2 nih sume? xde motip. sajer nak semakkan blog nih. nama pon blog aku kan, sukati aku la nak tulis apa. < sebenarnyer stress sebab preparation cam ci*** jer> thank god i do have parents yang memahami, yang tak tambahkan stress aku. love them sooooo much!!

8 comments:

  1. takpelah letak kat blog mane tau ade yg bermurah hati nak bg ke kan.. huhu

    ReplyDelete
  2. KP: hahaha!! takde la. tak mengharap pon orang bagi barang2 tu sume. doa pon dah cukup. ni untuk reminder diri sendiri gak ni, mana satu yg perlu dan mana satu kehendak. hehehehe

    ReplyDelete
  3. entry untuk barang rumah... bestnye...

    mak.....nak peti aissss....!!!

    ReplyDelete
  4. wawa: tu la. barang umah jer kan? takde pown untuk barang sendiri. nak kene hapdet ni, letak barang smokey skali. hikhikhik

    ReplyDelete
  5. i nak rumah bunglow sibijik boley??? hahaha

    ReplyDelete
  6. nana: hahaha!! bley3x! i bagi u bungalow yang untuk barbiedoll tu ek. hihihi

    ReplyDelete
  7. sewing machine tu beli yang mini tu dear...jgn beli yg tangan sbb kita ada 1 tapi memang jahitan cpt cantas...

    ReplyDelete
  8. SS: ye ker? just bought yg tgn tu. huhuhu. kene g cr yg mini la ni. okeh syima, will go and find it. tak pon kan, balik umah, angkut jer mesin my mum, pinjam kejap. hahahaha

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers