my Friends

click2 laaaa

Monday, March 28, 2011

korangg..Ooo korang

assalam. asal-asalnya aku nak design kad tau. konon2 nak ekslusif la walau simple sebab design aku yang buat. dah lama dah nak buat, tapi lappy aku rosak plak. dekat sebulan jugak la baru dapat balik lappy aku tu. kat opis pulak, keje tungang langgang. maka, tak sempat la nak design pape.

pastu sampai satu tahap, aku rasa tak sempat nak design sendiri nih. maka aku pon batalkan niat aku tu. aku nak order yang ready made jer. senang, tak payah pikir panjang. tapi, rupa2nya aku silap. nak order yang ready made pon kene pikir panjang giler sampai tak jadi nak order.  hmm..

pastu skang aku tiba2 dapat idea nak buat camner design tu. aku dah lukis kat paint sebab aku x reti nak guna illustrator. jangan ingat semua student sc comp reti guna illsutrator tau! nak pakai adobe photoshop, pc kat opis ni takde install plak. lappy aku lagi la, suci murni kowt sebab baru pas format. dah lukis semua, nak tulis wording kat inlay tu. tiba2 terpikir.. what if design ni tak menjadi kenyataan? bukan in terms of bajet, tapi benda lain. mesti aku sakit hati kan? maka usaha aku terbantut sampai kat situ jer. camner nih? patut ker aku teruskan usaha buat design ni? atau pejam mata, g jer tempah kat kedai kad yang paling menawan kalbu? erm.. konpius aku jadi nyer. after all, kad jer pon kan. bak kata orang, akan dibuang dalam tong sampah jugak. hm…

kad kat ats ni simple plus muuurah giler. ambek yang ni jer la, tak payah nak pening kan kepala, kan?

yang kat atas ni pon macam berkenan dia ati. de gambar cincin walau bukan gambar cincin aku..ngehngehngeh

pic from Kanda Dinda

4 comments:

  1. tempah je sng...hehehe

    me prefer kad yg no.2 tu :)

    ReplyDelete
  2. kan? x payah pening2. takpe, kiter tunggu hasil my discussion dengan my friend ptg ni regardin the design. if wayyy to pricey, tempah jer la yg murah

    ReplyDelete
  3. semalam rasa macam dah bagi komen kat entry ni tapi tak masuk kot...huhu.

    em, pilihan kad bergantung pada citarasa sendiri...kad simple pun takpe, yang penting majlis tu meriah...(^,^)

    ReplyDelete
  4. cik seni: memang simple jer design tu. cume nak lain dari yang lain. tapi since what happened last night, amek ready made jer la kot. and dah jupe kad murah giler and bakal tempah 2 minggu lagi kowt. if jadi la..

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers