my Friends

click2 laaaa

Sunday, July 1, 2012

first time mandiiiii

assalam semua!

first time mandikan hussein! selama ni, MIL yang mandikan. sangat nebes hokayyy. tambah plak dak tecik ni suka main air. cecah je air, dia terus nak berdiri. adoyaiiii...tapi, nanti nank balik umah sendiri dah weekend depan.so, nak tak nak kena berani kan diri mandikan jugak. pastu hussein ni saje je nak buli mak kan. i madnikan dia dalam besen bulat. so, memang kaki dia boleh cecah la tepi besen tu. tu yang syiokk je kaki jadi cam spring.tapii,takut2 pon berjaya jugak mandikan dia. alhamdulillah.. balik umah nanti,mandi pakai bathtub tu ek. takde la kaki kamu tu nak acah2 berdiri.hehe. no pic plak. lupa nak minta abah dia tolong snap semalam..

tu pic before mandi.hehehe

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers