my Friends

click2 laaaa

Saturday, May 1, 2010

blogger-emoticon.blogspot.comassalamualaikum dan salam sejahtera! n selamat hari buruh jugak pada yg sudah punya kerjaya. tp sayang kan, hari buruh tahun ni, jatuh pada ari sabtu. so, no cuti ganti. haih.. walaupon ari buruh, aku tau de yang kne masuk office jugak kan arini? dh tuntutan keje, nk wat cmner. aku watpe yer arini?
xde pe sgt pon. sekadar kemas bilik, basuh baju, dan settle kan si Aja.al maklum la, si Aja kan KKU(Kucing Kurang Upaya). maka everytime die poo poo n kencing, maka kne la tukar alas tempat tdo die, lap2 atau mandikan trus badan die. Alhamdulillah, kaki kiri Aja sudah semkain boleh digunakan. kalo x, sebelom ni, jalan pon seret2 jer badan.skang kne terapi kaki kanan plak bagi bley function. susah cket cos kaki kanan die ni, posisi tulang mcm dh lari. tp aku takut nk bwk p vet.tkut die kne operate. apatah lagi mmg spine die x straight. agak S cket spine die. kalo operate, sihat xpe.aku tkut mati cenggitu jer. drpd mati, biarla aku dan budak2 kt blok ni bela sampai aja besar.sape tau mayb die bley berjalan sendiri nnt tnp bantuan orang seperti skang ni ker? kuasa Allah kan..
walaupon Aja ni KKU, tp die bijak. tau jer biler orang nk snap gambar die.ble nk mndikan po, die dh tau orang nk tlg bersihkan die.cume kdg2 die meronta jugak. mayb sebab pedih kot sebab kulit die ni lain mcm cket.x mcm kucing normal. mata die pon dh x seteruk dulu. b4 neh, dua2 belah mata die sakit.asek penuh ngn taik mata sampai kadang2 tu, taik mata tu nmpk cm nanah. ari2 kne bersihkan gune solution lens tuh. aku terbaca kt forum, air solution tu x harm cats, so aku pon cube la. alhamdulillah, skang mata die tgl sebelah jer yang bermasalah. tu pon, x teruk sgt dh.agaknyer solution tu bersihkan mata die dari germs kowt.
mmg ari2 aku skang nih dipenuhi ngn Aja. dok opis pon, asek teringat die jer. blogger-emoticon.blogspot.comtadi aku p bli botol sus die cos die sush btol nk mnum susu. bg pki botol pon, sush gler.dpt bape drop jer. xbiase lagi kot. xpe, aku akan cube feed die lagi gune botol susu tu.heheblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers