my Friends

click2 laaaa

Friday, May 7, 2010

today's lunch..

untuk lunch arini, aku makan ikan bakar n nasi putih plus kuah2 cket. mmg ikan adalah mknn kegemaran aku. bagi la apa saja yang berasaskan ikan n seafood, pasti aku suka. aku tapau jer,balik makan kt bilik. xde plan pon nak balik sebenarnyer, tapi disebabkan perkara tertentu, aku terpaksa la balik..
pas park kete, putih dah menunggu. dulu putih sombong ngan aku sebab die x suke kitty. so, die la yg tlg abeskan ikan aku arini. tgk die makan, aku x dapat lari dari terkenang Aja. memang Aja jer kt minda aku skang ni. pas makan, putih trus keluar.mungkin masih ada bau Aja kat dlm bilik aku. Ya Allah, kuatkan la semangat aku.. sungguh luluh rasanya sekarang ni. aku pon xtau sampai bila aku akan wat entry mode sedih. mesti de yang muak asyik baca pasal kesedihan. aku juga x ingin bersedih. doakan aku temu sinar baru.amin..
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers