my Friends

click2 laaaa

Thursday, May 20, 2010

selamat malam...

assalamualaikum, selamat sejahtera. dah lama rasanya x post pape. blog walking pon, dah x sempat buat. lately, agak busy dengan event yang bakal berlangsung hujung minggu ni dan ada satu lagi program hujung minggu depan. hujung minggu dalam bulan jun pulak, aku rasa sudah penuh terisi dengan jemputan perkahwinan rakan-rakan tersayang..

aku rasa sekarang aku dalam satu fasa yang sungguh bengong sampai kadang2 kewarasan aku juga menjadi tanda tanya. aku sudah tidak punya semangat..semangat aku dah ditanam bersama aja. tambahan lagi,semuanya serba tidak menjadi. mungkin aku perlu bercuti. aku perlu balik ke pangkuan ibu bapa ku.tapi..hm..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers