my Friends

click2 laaaa

Sunday, May 30, 2010

Wedding Sabar..

blogger-emoticon.blogspot.comentry ni sepatutnya ari sabtu lepas. tapi disebabkan mata sangat mengantuk, sampai aku tertidur blogger-emoticon.blogspot.com tanpa shut down laptop ataupon tv, maka x dapat la nak publish.haih...

sabtu lepas, aku g wedding sabar kat Ampangan, N.S. aku n him n ziggy tumpang kete Din. first time tu aku naik kete din. thanks ya! heheblogger-emoticon.blogspot.com ktorang main redah jer berdasarkan address yang Sabar bagi. naseb baek jugak din nih orang nogori, kalo x mau jugak makna angin free jer nih. hehe. masa ktorg sampai, pengantin tgh makan. so, ktorg pon dengan perut agak lapo sbb sangkut jem lama gler kt highway, trus la menjamu selera. nyum2x!! lazat!blogger-emoticon.blogspot.com pas makan lepak jap. then, joe n black plak sampai. dorang lagi best, menjamu selera dengan ditemani pengantin tuh. kebetulan time tu sabar lepak jap, berborak.hehe. first time jumpa wife sabar, huda namanya. cun! peramah plak tu. sabar ckp wife die suke bc blog. xtau la huda de singgah cni ke x, tapi kalo die singgah, dis entry is special for u and your hubby tau. blogger-emoticon.blogspot.comdorang pakai serba merah.sungguh aku x sangka, wedding attire warna merah sangat cantik rupenyer. bley msuk list neh. berangan jer.hehe blogger-emoticon.blogspot.com ada byk jugak gambar yang aku snap, nanti aku upload cket kt cni ya. tapi kat facebook memang dah ade pon albumnyer.hehe.

ok la, sok nak keje. bile la aku nak cuti nih..hm..blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers