my Friends

click2 laaaa

Friday, May 7, 2010

morning..

blogger-emoticon.blogspot.commowning sume.. semalam aku dah simpan sume barang2 Aja dalam kotak. aku xleh tgk sume tu, rasa sangat sayu. tapi kotak tu still ada kt dlm blik aku. tgh mencari tempat nak letak sbb kotak tu juga punya kenangan dengan Aja. budak sebelh bilik aku, Siti pon dh buang barang2 aja.xleh tengok katenyer. mmg kehilangan Aja membawa impak yg besar dalam hidup kami walaupon die cume anak kucing yang aku jupe semasa masih dalam perut ibunya yang merayau2.. memang betul,aku bley g cari jer mana2 stray cats lain. tapi xkan sm ngn Aja yang kami jaga sejak die lahir. aku masih cuba membiasakan diri lagi walaupon ekor mataku ini senantiasa melihat2 ke tempat Aja slalu lepak..
kucing yang aku kata muncul secara tiba2 tu masih ada.semalam tido di bilik siti. sempat juga aku bermain2 dengan die. ntah siapa la yang punya. mesti tuan die tercari2. kucing itu sangat manja, sangat bersih dan sangat baik.rasanya umo die dalam lingkungan 5bulan. siti panggil die E-cha. mungkinkah dia hadir sebagai pengganti Aja? aku x pasti tentang tu.
satu perkara yang baiknya, adalah bengkak mata di kiriku semakin berkurangan. mungkin akibat terlalu banyak menangis, ia sekaligus membersihkan mataku. alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers