my Friends

click2 laaaa

Friday, May 28, 2010

wesak day~

blogger-emoticon.blogspot.comsalam semua.. selamat menyambut ari wesak pada yang berkenaan. pada yang lain, happy hols! bersyukur lah mendapat cuti panjang minggu ini. cuti2 ni watpe yer? kuar la,tapi kejap jer sebab ada orang itu terpaksa bekerja even time cuti pon. tapi,alih2 plak, x jadi masuk opis.hai.....blogger-emoticon.blogspot.com

kerana nak kejar tgk shrek, maka aku pon masak ler nasi goreng memandangkan sardin semalam pon ada byk lg lebihnyer. slalu jer aku goreng nasi, tapi x pernah bagi orang len rs. tadi de orang tu dapat rasa,tgk muke ok jer. xtau la kalo die terpaksa telan sbb nak jaga ati kan. ni la akibatnyer kalo jrg masak.hihihi..blogger-emoticon.blogspot.com

so, komen psl shrek. suke2x!! klaka la. n puss in boots is soooooo cute!!! blogger-emoticon.blogspot.commungkinkah sebab aku ni peminat tegar cats, maka nmpk die jer yg chumel?hehe. blogger-emoticon.blogspot.comclimax die cedih gak la, even dalam ati kate cter ni mesti happy ending punyer sebab cter kanak2 kan. but still meruntun jiwa gaks la..tapi, memang happy ending pon.hahaha!!
blogger-emoticon.blogspot.com
tibe2 rasa nak citer psl handbag. aku memang de byk handbag. bukan semua pon branded. x branded pon ok,janji lawa pada pandangan aku. ada warna pink, putih de 2, hijau, sling bag mickey mouse,1 beg pack.tapi dua dari beg tu, kulit die dh macam reput.dah tertanggal. blogger-emoticon.blogspot.comburuk jadinyer. sangat mencik tengok beg tu. blogger-emoticon.blogspot.comtp dua2 yang rosak tu best utk dipakai sbb spacious dan aku suke color die. camner nih? huhuhu..blogger-emoticon.blogspot.com

dahle terpandang selipar kt vincci yg cute tadi.huhuhu lagi..blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers