my Friends

click2 laaaa

Sunday, May 16, 2010

hari keluarga aka family day

salam semua..

semalam tak sempat nak post apa2 entry sebab pagi2 lagi dah kena g bukit Xpo. ada hari keluarga opis kat ctu. semangat pergi pagi2 sebab nak join aerobik. memang pembukaan die by aerobik. mmg meriah hari keluarga semalam. macam2 games ade. tapi, aku tak stay sampai abes pon. abes jer aerobik, aku trus balik. perlu bersiap2 pulak untuk keluar. beside, aku x suka sangat g any family day kt cni. sebab ia buat aku sedih.. sedih sebab keluarga aku jauh di penang, aku takde hubby dan juga tak punya anak. apatah lagi kebanyakan games yang ada untuk kanak2. ada anak kucing pon, dah mati.haih.. ada sesi tukar2 hadiah sebelum bersurai. aku tak tau la sape yang dapat adiah aku. niat aku ikhlas nak bagi adiah tu, tapi tak tau la orang tu dapat terima ke tak sebab adiah tu agak kelakar. aku bagi pen stand yang berwarna pink berbentuk toilet seat. YA! TOILET SEAT!! tapi warna die cantik dan comel sebenarnya. tambah pulak, aku balut dengan skarf gambar harimau. chomel kan?? entah sape la yang bertuah itu..

pas balik dari bukit xpo, bersiap2 nak kuar g tempat biase. pas beli tiket robin hood, p la makan. memandangkan dah lama x makan kat pizza n noodle station, maka haruslah membuat pilihan mau makan yang mana satu kan. akhirnya, noodle station menjadi pilihan. x sia2 g makan kat ctu sebab aku hampir lupa betapa sedapnya air Ice Age dia. pergh!! rs nak lagi jer. pas makan, wayang time! p tengok wayang la. lama gak cter robin hood tu. 2 jam 20 min. seb baek dah bawa pashmina. kalo x, mau menggigil kesejukan. masa tengah tunggu nak masuk hall, nampak de 2orang foreigner kids relax jer dok main game. xtau la itu ipod touch or iphone. nampak sama jer bagi aku. pergh!! kids jer kot dh gune benda2 canggih tu...

arini, aku sedang pikir nak wat apa. bosan plus malas nak bergerak. tapi perut dah mule rasa lapar. jadi terpaksa la p masak nih. nak kuar, lagi la malas kan.. haih..

p/s: sedih sebab ada orang tak sabar2 nak tengok aku berjaya. bukannya aku x ingin, kan sudah aku bilang, aku memang lembab. lembab dalam segala2nya. maka orang2 itu haruslah banyak2 bersabar ya..

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers