my Friends

click2 laaaa

Thursday, May 6, 2010

Aja...

blogger-emoticon.blogspot.comsalam semua.arini ari sedih buat aku. pagi2 lagi air mata dah mengalir laju.lagik cket nk banjir kot. slalu aku bangun, Aja akan bangun skali.dengar aku gerak2 jer, mst die angkat kepala die. tapi arini,xde respon.panggil namanyer pon x bersahut.ati aku sangat x sedap.ak pandang jer die dari katil,lihat perut die gerak x.kalo gerak, maksudnyer msih idup la kan..tapi, sbnrnyer, die dh kaku...blogger-emoticon.blogspot.comaja dh pergi, tinggalkan aku. sepantas kilat ak ketuk bilik sebelah. air mata mmg x dpt dibendung lagi. mmg mencurah2 kuar. bertamabha bengkak mata aku yg dh mmg sedia bengkak ni...blogger-emoticon.blogspot.com

semlm aja dok ngn siti, dak sebelah bilik aku. siti kate, aja x lalu makan.makan cket jer. berak pon x.yer la, cmner nk berak kalo dh x mkn. ptg tu, kami bawak aja jalan2 kt bwh. die sempat stand kejap. aja dh bley stand??yer,aja dh bley stand. tp kejap jer.mayb nk tunjuk kt umi n mama die kot. tapi, masa tu mmg nampak die x larat.malamnyer, aja tdo ngan aku. mmg die x sihat. bagi makan ikan pon, cket jer die mkn.mmg die sgt x berselera. ati dh x sedap, igt arini nk bwk g vet. masa aku say gudnite kt die, as usual die pandang aku, kerdip2 kan mata die. tapi, mata die nampak sedih. seakan tau, yg die akan pergi.. dan die pergi dalam keadaan tidur..aku berharap die tersenyum dari syurga. tuhan lebih sayangkan die berbanding aku..

satu kebetulan yang aku x pasti kebetulan atau pon keajaiban.. ptg semlm de seekor kucing betina yg sangat manja dan cantik bulunyer. gaya die tu, mcm orang bela.x pernah nmpk pon kt kawasan tu. aku agak, die kucing pengetua kot. kalo bukan, aku pon xtau dari mana die dtg.die tdo kt blik siti.kul 3pagi, die mengamuk xnk duduk.lari satu bilik sampai cermin pecah.mungkin jugak time tu, aja mati. mungkin ker kucing yg baru muncul tu nk beri petanda yg aja akan pergi? aku pon x pasti. yang pastinya, pagi td, die x kemana2.masih berada di kawasan tu.pelik juga tgk die tu..

Ya Allah, kuatkan la semangat aku.. p/s: entry ni ditulis dalam keadaan air mata aku yang masih mengalir.. sungguh x dpt thn. mungkin org xkn fhm, tpai kucing pon punya nyawa.apatah lagi aku dh anggap die family aku.. semoga Aja tersenyum di Sana..

4 comments:

  1. sabar ye...
    yang hidup pasti akan mati..

    ReplyDelete
  2. thx hasni.tu la..tgh bersabar la nie.. ari yg sungguh emo..

    ReplyDelete
  3. xpa...sabaq2....aku paham..sapa yg xnangis kalu makluk yg dia syg mati...mcm aku dulu...lembu aku mati 2 ekoq skali gus..nangis beb..3-4 hari jugak aku murong..mana taknya..syg satu hal..rugi satu hal..lembu beb...tp xpa..ujian tuhan...esok ko pi amik lagik kucing kat lorong2 bawak balik..bela....ehehe

    ReplyDelete
  4. tq wan.. hang nangis ka?aku igtkan laki x nangis..mmg la aku bley cr kucing lain. tp x sm ngn die. walaupon fizikal die x sempurna, tapi die sgt cerdas

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers