my Friends

click2 laaaa

Thursday, November 25, 2010

Balik Kampungg..hohohoho

pagi esok, aku akan bertolak balik umah untuk menghadiri wedding one of my bestfriend. and 1st time nih nak jadik pengapit orang tau. agak nebes gak la padahal pengapit jer pon.haha. aku akan balik dengan him tapi aku yang drive la sebab aku kena gak blajar balik sendiri. sampai biler nak bergantung kat orang kan.. sebut pasal wedding, memang sekarang ni adalah musim wedding. banyak jer kad undangan yang sampai. aku nak mintak maap kat kawan2 yang aku tak dapat pergi wedding dorang. bukan taknak pergi, tapi kekangan masa, kenderaan dan jugak financial. yer la, bukannya dorang ni duduk dekat sebelah umah. tambahan kalau yang jauh tu, nak kene stay kat sana. boleh balik ari, tapi kepenatan ar plus kang sebab penat pastu jadi pape yang tak diingini, kan ralat jer rasa. aku tahu sume orang yang kawen mesti mengharapkan kawan2 dorang datang memeriahkan majlis. andaikan tiada kekangan2 itu, aku pasti muncul di hari bahagia kamu tau plus kamu kene jemput aku la kan. and, pada yang dah berkahwen tu, aku harap walaupon turn majlis korang da lepas, jangan la sampai senyap terus. langsung tak nampak kat mana2 majlis kawan dengan alasan sibuk plus banyak event. tapi, kalo orang tu dah bagi tahu ko tarikh majlis die 3 bulan earlier, takkan la takleh adjust jadual tu? unless la ko memang malas nak pergi kan..tanya hati, jawab sendiri

3 comments:

  1. masa jadi pengapit nanti, jangan lupa posing lebih2...hehe ;p

    ReplyDelete
  2. alaa, malu la. hehe. nanti overshadow pengantin plak :p

    ReplyDelete
  3. All the best.. saya ada award utk awak..dihttp://sweetfairytalestory.blogspot.com/.. jangan lupe ambil yer..

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers