my Friends

click2 laaaa

Thursday, November 18, 2010

pentingnya early preparation

salam semua. tinggal sebulan lagi sebelum aku bertukar status untuk masuk ke phase 1. em, memang aku xde la jadi bridezilla lagi sebab kebanyakan preparation, my dear parents yg buat. aku cume setelkan psl brg hntrn, dress n photog. weekend ni aku akan g tny psl dress yg aku dah antar tempah aritu. aku anta ke kimie kajang andaman caw. bangi. cawangan tu, k.ina yg jaga. pasal brg hantaran plak, almost everything dah bli. tgl 1 item jer blom. nasib baik hiasan dulang sume butik yg buat. kalo x, matila aku.blogger-emoticon.blogspot.com aku rasa, aku dah ready awal, tp still progressnyer amatla super lembab. nape ek? salah satu puncanya, sbb lmbt wat decision. decision ni, kalo aku sorang jer yg buat, senang. tapi benda camni kan melibatkan banyak pihak. so, PIHAK2 yang berkenaan, tolong la memudahkan kerja saya ya. blogger-emoticon.blogspot.com

p/s: oh, saya sangat berharap saya dapat tarikh yg sy nak. tapi kan.. kalo sy ckp ni mesti de yg sentap dan terasa. pls do find sedikit masa untuk discuss this matter,okeh!! blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers