my Friends

click2 laaaa

Sunday, November 21, 2010

my dress.yippe! yippe!

ini adalah cerita semalam ya. terlupa nak update sebab bendanya takde kat depan mata. semalam aku dah p kimie kajang with him and aku try la baju yang aku tempah tu. skali cube, wow! memang ngam2! x sangka yer. aku x makin gemuk since last month.blogger-emoticon.blogspot.comhahahaha!! and tak makin kurus la,sadly..blogger-emoticon.blogspot.comhuhuhu. takpe, janji dress tu terletak kat badan aku. tak terbesar or terkecik. untuk aku, aku memang puas ati la.blogger-emoticon.blogspot.com tapi, dress tu takde ngan aku skang ni sebab aku mintak k.ina tolong anta dry cleaning. since aku tak rasmikan lagi dress tu, aku tak nak la anta dry cleaning sebarangan takut kain tu shrink. kang senteng plak kang.huhu. so, ari khamis nanti baru aku collect dari k.ina. thanks k.ina sudi tolong sayer. jasamu ku kenang.blogger-emoticon.blogspot.com hehe

No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers