my Friends

click2 laaaa

Thursday, November 18, 2010

design oh design~

salam semua. dah agak lama nak buat entry pasal benda ni sebenarnya. cuma, xde masa jer. arini agak banyak masa free, maka banyak la bahan yg aku kumpul from mr google. pe aku nk ckp nih? layan gambar dulu la, then baru citer ye.hehehe



ok, yang kat ats tu sume harga die rm0.60 sekeping. simple jer tapi aku suke.hehe.. yang kt bawah ni plak, kene contact designer die untuk price. both pon aku suke. yang biru tu sebab color die. yg putih tu, sebab nampak sweet jer. so, mana satu pilihan anda?


sume kad2 ni diambil dari kadlestari.com. tapi, web die agak memeningkan kepala aku sebab de link yang tidak berfungsi. n dorg de pakej utk buat kad skali dgn v-box, dgn harga RM1.50/pakej. best kan? cepat2 la pergi tengok web dorg. aku rasa, untuk aku awal lagi kot. tapi, untuk survey2, x salah kan?

p/s: calling all b2b northen area, jom la bertukar2 pandangan sebab aku rasa butik northen area x expose tru internet la. so, agak susah nk review dari jauh.huhu


No comments:

Post a Comment

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers