my Friends

click2 laaaa

Sunday, November 21, 2010

hantaran done! :)

blogger-emoticon.blogspot.com haha!! motif start post dengan animation berlari penuh kesukaan? hehe.. as i stated above, all items for hantaran dah ade. so, agak lega rasa disitu ya. hantaran tunang, tak perlu pon nak gempak2, just normal one. so, ini adalah hantaran dari sebelah aku ya..
1. sirih junjung
2. cupcakes
3. bahulu (memang sengaje pilih bahulu sebab nak ade satu kuih tradisional and antara pilihan yang aku bagi, he choose bahulu.hehe)
4. cookies
5. sejadah with kain pelikat
6. kain pasang with songkok
7. jam

from him to me..
1. tepak sirih
2. telekung with sejadah (i really2 like sejadah ni tau. hehe)
3.kain pasang
4. err, ni aku x sure..coklat kot (since preparation sebelah die, family die yg buat,so aku x sure sgt dulang yang ni letak ape)
5. of course la cincin but only cincin tunang ya. no cincin risik. aku takut kene potong jari kalo pakai cincin banyak2. hehe

aku rasa barang hantaran sebelah die, kain pasang blom beli lagi. since he said yang aku tak perlu risau, aku pon ok kan jer la. jangan kelam kabut last minute, dahle. oh, pening pikirkan bajet.laju jer berbelanja.huhu..blogger-emoticon.blogspot.com

p/s: macam mana nak post entry melalui mms? dah try guna cara yang anta register ke g@blogger.com tu, tapi takde any confirmation sms pon..


2 comments:

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers