my Friends

click2 laaaa

Wednesday, April 13, 2011

hipokrit kah?

assalam semua. aku pelik la.. nape manusia suka berpura2? kadang2 aku lagi suka berinteraksi dengan b2b yang aku kenal secara maya ni. sekurang2 nya dorang ni jujur ikhlas, takde nak sindir menyindir atau nak cari gaduh macam la kiter ni masih di high skool. macam kiter nak hadapi orang yang macam ni yer? yang pikirannya ala2 student high skool. pening aku jadinya. malas aku nak melayan. pedulikan la. tak nak aku semakkan pikiran aku yang dah memang semak dengan macam2 benda nih. cuma satu jer aku mintak.. kalau buat sesuatu tu, buat la dengan jujur. dan kalau orang itu beroleh manfaat impak dari perbuatan anda, tolong la jangan riak. sebab setau aku, ko buat benda tu pon tak ikhlas, memang niat nak jatuhkan kan? syukur Allah Maha Berkuasa, penentu segalanya. budak tu survive lagi malah lebih baik kehidupannya. dan TOLONG jangan jadikan aku puppet atau laluan atau batu loncatan untuk menjayakan plan kamu yang ntah pape tu. tidak, aku tidak meroyan. cuma aku sedih tengok kawan2 aku macam ni. please be more matured. we r not high schooler anymore k..

LV aku tau ramai silent reader kat sini. kalau niat kamu nak kondem aku, nak jadi batu penghasut, maka aku tak perlukan kamu disini. ini gelanggang aku. aku tak perlukan kamu yang hipokrit di sini. big THANK YOU!!

2 comments:

  1. juz avoid urself from those people...chill okey :)

    ReplyDelete
  2. nana: trying to avoid. but if still happens for 2nd time, i akan cakap depan2 jer. tak perlu la nak berselindung main teka teki. nak buat pape, kene de guts la kan? :)

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers