my Friends

click2 laaaa

Friday, April 1, 2011

My Second Big Day!

assalam semua.. second big day? apakah itu? muahahaha! sepatutnya entry ni adalah semalam punya hal. tapi entah angin ape yang datang, entry ni tak terpublish plak. hihihi.

yesterday was my birthday. yup, da tua setahun dah aku nih. yang ke ebrapa? yang ke-27. gila takde rahsia kan? hahaha. setahun lebih dekat dengan kematian.. InsyaAllah..birthday yang terakhir sebagai orang bujang. ngeeee. so, apa yang aku buat semalam? aku KEJE. yer, korang tak salah baca. aku keje. hihi. ala, dah tua2 ni malas nak celebrate berlebih2an macam zaman muda2 dulu. but he did suprised me. he sent this to my office! how sweet..

Iena 043

pic ni sume biler dah balik dari opis. pic kat opis, kat entry sebelum ni. pastu aku dok syok sendiri, main2 snap pic plak sambil ditemani smokey. ahaks! hihihi <sila muntah skang! :p>Iena 044   Iena 045Iena 046

okeh. giler jakun kan? haha. ini adalah menunjukkan betapa LV menghargai susah payah he order this flowers for me. ngeeee. dah tak bole stop grinning dah. punya la kedekut, sampai kawan opis LV mintak sekuntum pon, LV tak bagi. giler kejam! hehehe

p/s: double happy sebab dah dapat design baju bertandang. ngeee :D

2 comments:

  1. wewitt.. eh, klu dorg mntak sekuntum x kasik, i nk mntak 3 kuntum boleh? hehe

    ReplyDelete
  2. KP: hahaha!! lagik laaaaa tak bole! hahaha. tapi, dah amek gambar sume ni,bley jer nak bagi nih. address nak anta? ngeeeeee :p

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers