my Friends

click2 laaaa

Friday, May 20, 2011

20 MEI 2003!

assalam semua. layankan gambar kenangan ni ek..

 

cuba cari aku kat mana? ni la kawan2 batch degree aku. masa ni, syiokkk sangat2x. tengah panas-panas pon sanggup tu pakai jubah lama2, amek gambar banyak2. hahaha

kat atas ni plak, gambar aku ngan bestfren aku. aku bertuah,punya banyak bestfren. tapi dengan dia ni, aku memang start baik dari awal2 masuk upm. pastu gaduh2 tu dah perkara biasa bagi kitorang. tiba2 aku rindu sama kamu, didie. muahaha!!

ni gambar pagi, before nak masuk dewan konvo. dalam mulut tengah ada roti tuh! hahaha. pasrah jer sebab abah aku nak jugak tangkap gambar time tu Rolling on the floor

nape arini tiba2 aku nak selongkar balik album lama2 nih? konvo nih time 2006. on 19 sept 2006 to be exactly. memang aku senang ingat tarikh ni sebab, dua ari lepas tu, ari anniversary aku dengan he. hehehe Blushing 

tapi yang aku nak kaborkan pada semua. bukan pasal konvo nih. nak cakap, yang arini, genap 8 TAHUN batch aku daftar masuk ke upm. dah 8 tahun weyh! lama giler! rasa cam baru jer abeh. gambar masa daftar tu, aku takde yang digital. yang printout, sume kat umah. maka aku pon dengan senang atinya letak la gambar konvo. memang aku seronok ngan dak2 kelas aku. even though, masa sem satu tu, bole plak bertekak tak tentu pasal antara laki dan pompuan disebabkan task yang lecturer bagi, tapi last2 baik jugak kan? amek masa jugak nak baik semula kan? hahaha. kenangan btol. dan baru aku perasan, disebabkan task multimedia tu la, aku dah de num he. tapi yang lawaknya, aku ada num he, tapi tak tau dia tu sapa. ngeeee Big Grin

so, for all networkian, selamat ulang tahun pendaftaran ya!!

20 MEI 2003!!

2 comments:

  1. kak vee kire senior org la...bile tgk hud jubah konvo...konpem kite satu fac....fac med & health sciences kan...?? tp org batch 2006 la akak....hehe

    ReplyDelete
  2. cik lijah: ye ker? auww!! terasa ketuaan sebab dah jadi senior.hahaha!! akak tak le sepandai kamu dik. akk fak sains komp :D. 2006, akk grad. hehehe

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers