my Friends

click2 laaaa

Friday, May 27, 2011

hmmmm

assalam semua. makin dekat ari nak kawen ni, makin senang rasa nak sakit ati. banyak sangat setan dok ngan aku kot. sumpah aku rasa angin gila. bengang suma ada. dahla cuak tengok ticker tu tinggal 36 ari ja. aku rasa nak cuti ja nak setelkan suma benda. takmo pening2 lagi dah. since he said better simpan duit for raya dan hold dulu honeymoon, aku rasa aku ada banyak cuti lagi nih. maka memang aku nak cuti suka2 ati ja pasni. no more simpan2. padan muka aku, nak kawen time dekat ngan raya sangat kan? tapi memang takde pikir pon nak g honeymoon. kesian kat anak bulus aku kang, kene tinggal plak. motif pagi2 nak bebel kat blog? disebabkan sakit ati, aku rasa tengahari ni and esok, aku nak p shopping. bagi lega cket. dah abeh duit nanti, aku makan megi ja. padan muka aku kan?

3 comments:

  1. wedding ticker kite samelah!

    means kite kawen sama tarikh la ek..? wah..best2. tp yg x best kite tak dpt la nak attend majlis kamu.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. nk g shopping esok? ok plz jgn beli kasut lagi lps ni...kekekeke

    ReplyDelete
  3. wawa: ye ker? best2x!! nanti anniversary, bole sambut skali. hahaha!! kawen pon belom, dah cakap pasal anniversary :p

    nana: muahahaha!! dah g tadi dah. and, dah terbeli la..kasut tu comfort sangatttt..tergoda la..hahahahha

    ReplyDelete

My Pre Wedding Date

Daisypath Anniversary tickers

Smokey's birthday

PitaPata Cat tickers

Shirou's birthday

PitaPata Cat tickers